سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

کانال اسپیرال گالوانیزه

کانال اسپیرال گالوانیزه نوعی کانال هوای گرد است که در کانال کشی تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش بسیار کاربرد دارد.

کانال اسپیرال گالوانیزه

۶ بازديد
کانال های اسپیرال شرکت پیشگام سپهرPSB در طول های 5/0 تا 6 متر قابل تولید هستند که طول استاندارد شاخه ها 3 متر می باشند،همچنین کانال های اسپیرال PSB از قطر 100 تا 2500 میلیمتر با استفاده از نوار گالوانیزه، آلومینیوم و یا استنلس استیل قابل تولید هستند. این کانال ها را می توان با ضخامت های 0.6 ، 0.8 و 1 میلیمتر و یا به صورت سفارشی با ضخامت های بالاتر، با توجه به پروژه مورد نظر تولید نمود.  بازده دمای کاری کانال های اسپیرال از C°250+ ~ C°20 –  می باشد.                                 
نحوه ساخت کانال اسپیرال PSB به گونه ای می باشد که ورقی که با آن کانال تولید می گردد، به صورت Spiral Seam حول محور کانال گرد می چرخد و از بیرون برجستگی روی کانال به وجود می آورد که خود باعث استحکام بیشتر نسبت به کانال های گرد معمولی با درز طولی و ضخامت مشابه می باشد.
سطح کانال اسپیرال با اینکه از بیرون دارای برجستگی می باشد، از داخل کاملا صاف بوده و هیچ گونه افت فشاری در طول مسیر حرکت هوا و یا سیال دیگر به وجود نمی آورد.
وجود Spira Seam  در کانال های اسپیرال PSB موجب ایجاد استحکام بسیار بالا در کانال می گردد و با ایجاد هوابندی مناسب میزان نشتی کانال را به حداقل می رساند. برای افزایش استحکام می توان برجستگی هایی درمحیط کانال اضافه نمود.(کانال اسپیرال رخ دار) در نتیجه می توان کانال را سبک تر، ارزان تر و با ضخامت کمتر نسبت به کانال گرد با درز طولی و یا کانال چهارگوش معادل، تولید نمود. 

کانال اسپیرال گالوانیزه
 
برای مطالعه ادامه مطلب میتوانید به صفحه کانال اسپیرال گالوانیزه مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.